torsdag 28. februar 2008

Crafting week 9

Kva har eg "crafta" denne veka? Jakka mi.

Eg unnar meg litt luksus av og til, og på tysdag var eg og blei massert. Massøren kommenterte at eg var noko stram i høgre handa, kan det kome av at det har blitt ein del strikking i det siste??

Eg vil ha "tangled yoke"-jakka ferdig til påske, så eg skundar meg alt eg kan. Her har vi arm nr to på veg.
Og her har eg fått alt på ein pinne. Oppimot 400 masker! Det er litt kjedeleg på vrangsida.
Men no nærmar eg meg flettemønsteret - den mest spennande biten. Der ser det ut til at konsentrasjonen må vere på topp - så det spørs om det må vente til helga.
Only knitting these days. I really want to have the tangled yoke cardigan done before easter. Now have all the stitches on one needle - so many stitches... I'm getting ready for the tangled part.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails