mandag 14. juli 2008

Dancing Queen - Mamma Mia!

Eg var på kino i kveld - og dersom du likar ABBA / musikk må du sjå Mamma Mia. Eg smilte nesten heile tida, og sang med (inni meg). Og det var til og med ekstranummer. Eit par jenter bak oss hadde ikje heilt følgt med i timen... "Er det musikal?" sa dei då første songen kom. Og så stønna dei når det kom fleire songar... Makan! Eg snudde meg nesten for å sjå litt stygt på dei.

I went to see the new Mamma Mia movie this evening. It was so fun! Go and see it!

2 kommentarer:

  1. Saw the show on Broadway...it was so much fun. Can't wait to check out the movie! Glad to know you liked it.

    SvarSlett
  2. Jammen fann eg ikkje ei Ørsta-jente her inne! Kom vel over bloggen din gj. Miamor, såg den nydlege veska du hadde laga til henne. Ser at du lagar ymse på bestilling, så no har eg lagt ein link til bloggen din på bloggen min. Då kan eg gå inn ofte og finne ut om det er noko eg har lyst å bestille. Du skjønar, eg er veskoman og ynskjer alltid ei ny veske velkomen til heimen. Kjekk og kreativ blogg du har, forresten! Reknar med du hugsar meg, frå TenSing-tida f.eks? Ta deg gjerne ein tur innom bloggen min!

    Tove, Ørsta

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails