mandag 28. juli 2008

Endeleg strandliv

Jammen blei det ikkje skikkeleg sommar her også.
Sjølv om det nesten kan verte altfor varmt. Då er det ingen betre plass enn strandkanten. Etter å ha susa rundt i byggefeltet i 31,2 grader på laurdag var det deilig å kome ut på Raudøya til litt svalare temperatur.
The warm weather did show up here too. It's allmost too hot! The best place to be is by the sea. And for us that means going to our island. My grandmother grew up there.
Kan ein ha ein betre bursdag enn dette? Sol - varme - strand - avkjølande (veldig) vatn - og heklesaker. Dreg ikkje med meg lappeteppe og 15 nøster på tur - så då starta eg på eit handlenett.
Couldn't have had a better birthday: Sun - warm weather - beach - cooling (very much) seawater - and my crochet project. Yes, it's another project. Needed a small project for the beach so I started on a tote (which I would have finished on our days on the island - if i had brought enough yarn).

Dette er sommarplassen vår - og eg har mange fine barndomsminne her ifrå. Eg er inga badenymfe, men i år har eg altså bada opp til fleire gongar! Vi sette i gong med dugnad, og rydda stranda for tang og store steinar medan vi var der. I've been swimming in the sea more than once (that doesn't happen every year). The temperature in the water is never very warm. Maybe 18 C now. Og så "snakka" vi litt med sauene. The only inhabitants on the island now are the sheep. They came to look at us.


2 kommentarer:

  1. happy belated birthday! that sounds like a beautiful day!

    SvarSlett
  2. Snakk om å vere i paradis! Tenk eg som har denne nydelege øye ein to-minuttsbåttur unna, og vaknar kvar einaste morgon med Raudøya som det fyrste eg ser.... Som sagt: PARADIS!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails