tirsdag 24. februar 2009

Ute av trening

Eg rakk eit par skiturar i helga, berre 2 år sidan sist. Trur ikkje vi kan telle med påsketuren i fjor då vi gjekk oppe i marka ovanfor huset…

ski

ski2

Armmusklane mine er ganske ute av trening kjende eg, kanskje nesten fråverande.  Synd at ikkje strikking bygger musklar av det slaget. For no strikkar eg alt eg får tid til. Hadde tenkt å få ferdig Sylvi til vinterferien neste veke, slik at eg kan sprade rundt i Oslo med den på :) Eg er ferdig med ryggen, ei arm, og nesten begge frontdelane. Kanskje det blir nokre lange kveldar.

snø

Snø- og isskulpturar på Hovden.

is

Her er ein fantastisk video som eg snubla over. Tenk kor mykje arbeid som må ligge bak.

1 kommentar:

  1. For noen tøffe skulpturer!! IMponert:) Det er deilig å gå på bortover ski..jeg kan dessverre ikke gjøre det etter jeg mistet foten min, men savner det skikkelig! Ha en super dag! Klem fra Linda:o)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails