søndag 5. april 2009

Tidleg opp

Familiepåskeferie betyr litt tidlege morgonar sjølv om vi har fri.
Eg deler rom med to små prinsesser som tenkte det var greitt å stå opp kl 0600. Å ligge stille i køysenga å kviskre med kvarandre var ikkje aktuelt for to søskenborn. Så då blei eg med opp for å leite etter barne-tv på kanalane.
Eg tok med meg dyna og surfar litt på sofaen. No sit det 7 tantebarn rundt meg, det varte ikkje så lenge før fleire av gjengen var oppe.
Barne-tv, Nintendo og origami er greie morgonsyslar. Og under dyna mi er det to par ekstra bein...
God palmesøndag!

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Det er så deilig å stå opp tidlig på fridager.... :O)

    I går var jeg faktisk opp klokken 06.00, litt tidlig selv for meg, men jeg elsker tidlige morgener... :O)

    God påske!

    SvarSlett
  2. Her er livet fyllt med tidlige morgener, -mannen sjekket at jeg var tidligmenneske (som han) før vi ble skikkelig innvolvert *glis*.

    Så kaffe på terrassen før seks om sommeren i morgensola er ingen tilfeldighet her.

    Ellers, - god påske!

    SvarSlett
  3. Kven er det som har vore så heldige å få sove på Prinsesserommet i år då? Eg misunner deg dei par ekstra beina under dyna;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails