søndag 20. september 2009

Å

_1_~1

Då er vi ved den siste bokstaven i denne ABC-runda. Petunia svingar i gong med ei ny runde neste fredag, så det er berre å gå bort dit og henge seg på.

Eg har vore vekke i helga, så eg er litt seint ute med Å-en min.

DSCF1250

Å fann eg ut at det kanskje var på tide å leite fram eit stakkars åkle som har budd innpakka oppå eit skap dei siste 12 åra.

Åkle er eit mønstra, vevd teppe som tidlegare blei brukt som sengeoverkast (og anna) på bygdene. Mønstra varierte frå bygd til bygd. I nyare tid vert dei vel helst brukt som pynt.

2

Tidlegare i handarbeidskarriera mi (sånn for ca. akkurat 20 år sidan…) tok eg eit år på teikning, form og farge/vev (vgs).

Då laga eg eit åkle til meg sjølv. Kopierte mønsteret frå ei bok, men fann på fargane sjølv.

3

Og som de ser var dette i den lilla perioden min. Som dessverre berre varte i 2-3 år då… Eg hadde nok valt andre fargar skulle eg laga eit nytt no. Og kanskje kan det bli eit nytt ein gong. Eg har nemleg arva vevstolen til farmor.

 4

Her finn de dei andre inlegga om Å.

1 kommentar:

  1. Åkle var et flott valg for Å og til nå er det ingen som har valgt det.
    Jeg synes fargene var fine sammen, men kanskje litt uvanlig for åkle?
    De åklene jeg har sett går stort sett i orange toner, brune toner eller grønne toner. men de er kanskje fra 70 tallet. De ligger på hytten og jeg tror det må være min mann sin mor som har laget dem en gang.
    Det må jo være veldig puttel å lage noe slikt som dette? Men jeg synes at hvis du er så heldig å ha arvet den vevstolen, så burde du laget flere. For det var ganske fint og du har fått det så jevnt og flott. Går det an å for eksempel lage serveringsbrikker av det? Eller må det være så bredt som det veven er?
    Kjempebra Å innlegg!
    Trist om du ikke blir med neste runde, men det tar jo litt tid dette her, så jeg forstår deg. Det har i alle fall vært vedlig hyggelig å ha deg med denne gangen:)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails