torsdag 25. februar 2010

Litt fargar...

... må til, no når det for det meste er kvitt utandørs...
Eg er framleis på vinterferie i sør. I dag har eg ein formiddag med kaffi og mac (lånt), så då kosar eg meg litt fargar frå Flickr. Dette er nokre av mine favorittar avdei andre sine bilder.

Crochet colours

Bruk linken til Flickr for å sjå linkar til bilda i full storleik og fotografane.
-------------------
I'm still travelling in winter Norway. Still white everywhere, so today I'll show you some of my colourful crochet favourites from other flickr members. Use the link to get to the original photos.

5 kommentarer:

  1. Utrolig flotte farger og prosjekter...

    SvarSlett
  2. nydelig! Blir fristet til å hekle...!

    SvarSlett
  3. Så mange fantasiske farger og flotte heklerier!
    Farger er et savn utendørs nå, men heldigvis så kan vi kose oss med farger inne:)

    SvarSlett
  4. Hi and thanks for including my rug in your collage glad you like it
    Suz x

    SvarSlett
  5. Flotte farger i et ellers kvitt landskap om dagen.Det får en til å lengte etter våren, men no går det rette vegen. Kos deg på vinterferie, her har vi ferie først neste veke- og så regner eg med at det blir en Ørsta tur til påske :-)
    Klem Aashild

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails