lørdag 27. mars 2010

DSCF2584

Fine fargar og fine mønster = fine stoff.

Eg har ikkje noko imot å ta over andre sine avlagte sengeklede. Sjølv om enkelte er ganske tynnslitte nokre stader… Kan dei ikkje brukast til sying kan dei heilt sikkert brukast som materiale når eg får opp vevstolen min ein gong.

På bruktbutikken i dag fann eg eit par gamle rammer. Dei er fine til familiebilder og slikt har eg tenkt. Den eine ramma var litt spooky. Ser de avbildinga etter brudebildet som ha vore inni?

I got some old bedsheets from a collegue of my mother. They were quite worn thin some places, but I can allways use them one way or the other…

I also found a couple of old frames at the thrift shop. One was a little spooky. Can you see the “print” of the wedding photo that used to be in frame?

DSCF2590

Eg strikkar “armar” til å ha attåt finekjolen min. Bryllupet den skal brukast i er på laurdag, så det er jammen bra at eg er nesten ferdig.

I’m making a shrug to go with the dress I’m wearing at my brother’s wedding next saturday. Allmost done.

DSCF2437 Og så noko søtt til slutt. Vi har “laga” ekte kyllingar på skulen. Sååå søte, og nesten alle torde å halde dei. No har dei flytta heim til hønsehuset sitt.

And at last; look at these cute chicks we “made” at my school before easter.

chick

DSCF2550

1 kommentar:

  1. Såå søte kyllinger da, får lyst til å holde dem jeg også... Flotte ermer du har strikket til finkjolen,det er jo gøy å kle seg i noe som ikke alle andre har. Fortsatt god helg, hilsen fru Strøm.

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails