mandag 22. mars 2010

Smelting

I den siste veka har snøsmeltinga verkeleg fått fart på seg. Vi får håpe at det ikkje kjem meir påfyll av fersk snø. Slik såg det ut før regnveret tok til for ei veke sidan.

DSCF2428

Det siste takraset hang fast i haugane på sidene, og så ramla det ned ei boge og laga den fine portalen.

No har skavlane minka, og vegane er tørre.

Snart kan vi kanskje finne fram småskoa. Då får nok eg vårkjensla fram.

Eg hadde mine fyrste barneår i Finnmark – der vi ikkje nødvendigvis hadde så mykje snø, men den som var der låg lenge. Framfor inngangsdøra hadde vi skiferheller og på grunn av måking smelta snøen først der.

Eg hugsar enno den fantastiske kjensla den første gongen etter vinteren då eg kunne ta på meg småsko og hoppe på skiferhellene. Lyden av harde sålar mot steinane…

Kva får vårkjensla fram hos deg?

Og no som gradene kryp oppover må eg legge vekk dunjakka (litt motvillig for ho er så varm og god), men hurra!, då kan eg finne fram Sylvi-jakka i staden.

DSCF2489c

Bench Monday nr 11

-----------------

The snow is melting! If we’re lucky we’ll not get any more fresh snow.

And maybe I can start using my summershoes soon.

 

3 kommentarer:

  1. Koselig portal!
    Men, DU så koselig med vårlige lyder, fuglekvitter, drypping fra tak, grus som knaser mot asfalt..

    SvarSlett
  2. Synes portal så ganske romantisk ut. Trodde først dere hadde laget en snøhule. ;)

    SvarSlett
  3. beautiful photo and red boots !!! I Like your crochet !!! bisettes from france with sun ... i will be in oslo in 15 days !!!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails