tirsdag 2. mars 2010

Tape - teip


Eg er jammen ikkje sikker på skrivemåten lenger. Men eg tenker på den typen tape/teip med lim på...
Eg har sett fleire som brukar japansk maskeringstape (papirtape) i diverse hobbyprosjekt.

Tape frå Japan, du... Det er vel noko ein har behov for...

Ja, men så er det slik at desse taperullane kjem i alle slags fargar og mønster...
- og så fann eg ein nettbutikk ...
Ja, de skjønar teikninga?

No må eg berre finne eit fint prosjekt å bruke litt teip på...

PS: De kan sjølvsagt finne mange butikkar der ute som sel desse. Berre søk etter "japanese masking tape".

Her er nokre glimt av kva andre Flickr-folk brukar taperullane sine til:

-tape-

1. happytape: japanese masking tape package gift wrap, 2. 11.11.09 : happy tape, 3. MT masking tape by Kamoi Kakoshi Co. Ltd, 4. Clothespin + Tape 2, 5. Holiday Cards with Buttons, Tape & Twine, 6. japanese masking tapes, 7. Decorate Envelopes With Japanese Masking Tape, 8. wrapped beautifully, 9. happytape envelopes, 10. Happy Tape Cans, 11. Wrap Up Gifts And Decorate In Style With Japanese Masking Tape, 12. Holiday Cards

------------


I have tape. I've seen people using Japanese masking tape, and thought I had to try it.

If I can find a deserving project...
(On Flickr I found some inspiration.)
The tape does look lovely on its rolls too...
post signature

4 kommentarer:

  1. You can buy the first three rolls at Ginko Papers.
    They are the Floral Red set, The Eiffel Tower set, and the Candy Colored set.
    http://www.ginkopapers.com

    SvarSlett
  2. Jada, skjønner tegninga ;-)
    Fant liknende båndruller på Kremmerhuset og begrenset meg til en pakke m 5 båndruller. Ikke så verst, det vel? Aberet var bare at neste gang jeg var i byen, hadde de fått inn nye farger på rullene, så da ble enda en med hjem i veska. Og neste gang der igjen, også...

    Mange gode ideer fra flickr. Veldig dekorativt å bare træ rullene på en snor... Gleder meg til å se hva du finner på!

    SvarSlett
  3. Å så fine, nesten så man ikke har råd til å bruke dem :-)

    SvarSlett
  4. ...ååå så nydelige..skjønner at du gikk litt bananas..ikke så mye da..bærre litt.....og det er jo alltids nye bruksområder..skulle noen bli stor i kjeften også..ser det finere ut med farga tape for munnen..enn kjedelig gjennomsiktig.....miamorklem

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails