mandag 23. august 2010

Buttercup

Eg har faktisk strikka litt i det siste, faktisk.

Har hatt genseren Buttercup på ønskelista mi lenge.

Kjøpte nokre nøster Extra Fine Merino frå Pickles som tenkte kunne passe til den. I fargen safran (=oransje).

DSCF3750

Etter ei stund begynte eg å ane at eg muligens ville få for lite garn. Liten nedtur der…

Men så kom heldigvis Pickles med eit nytt restesalg, og heldigvis hadde dei meir av min farge.

No er eg snart ved kanten nede. Og eg tenker å lage halvlange ermer.

Men det er vel snart på tide å prøve gensaren på for å sjå om han passar…

-------------------------------

This is my current knitting project. I bought some Extra Fine Merino from the Pickles-shop. Thought it should be nic to use in the Buttercup pattern, which has been in my queue for a long time.

It’s time to try it on again now I think…

6 kommentarer:

  1. goodness me, it's gorgeous!

    SvarSlett
  2. Åh, det ser veldig bra ut! Oransje er en supergod farge!

    SvarSlett
  3. Ser kjempefin ut! Flott farge! Er du fornøyd med mønsteret? Jeg har også tenkt på den toppen...

    SvarSlett
  4. Å den vert nok fin i orange!!Eg har og vurdet den men ikkje komen lengre enn til å laste ned mønsteret!! Lurer på kor mange nøster det går av det garnet du bruker? Og er det vanskelig mønster? Ha ein god dag:))

    SvarSlett
  5. What a nice model!
    Thank you for the idea! I'm looking forward seing yours finisched!

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails