fredag 18. februar 2011

Helg igjen…

Og vi er ei veke nærmare vinterferien. Det kan eg like.

Denne veka har eg hatt elektrikar innom, så no kan eg (vi) starte på kjøkkenmonteringa straks. Må berre gjere resten av skapa litt mindre flatpakka først…

Eg ser fram til å få ting på plass i skapa og litt meir orden der borte.

Innimellom oppussing i huset har eg også pussa opp brukte saker. Eg likar framleis oransje spraymaling, og har også fått tak i turkis maling no (hurra!).

Denne lampefoten var i metall og plast (!) og ikkje særleg pen.

255276

Mykje finare som oransje synest eg, og jammen fann eg ikkje ein passande skjerm på butikken også.

277

Dette var ei kvit porselensvase med flekkar. Så den blei finare med turkis maling.

278279

Og så fann eg eit slikt henge-opp-grytelokk-stativ. Det var faktisk oransje frå før. Litt slitt. Eg tenkte først å spraye i veg på det også, men lurer no på om eg skal behalde det slik det er. Kva synest de? Skal eg ha det litt sånn rustikt?

272274

Og både dei oransje og dei turkise tinga i dette innlegget passar fint til det nye Etsy-trykket mitt. Eg haddde faktisk ei ramme liggande som passa akkurat til det.

Trykket er kjøpt på denne butikken.

282

I’ve been busy with my spray paint again… I still love orange, but thanks to my sister I now also have aqua spray paint! I wanted an orange lamp and was lucky to find a matching lamp shade.

I liked the pattern on the vase, and since it had some spots it was a perfect victim for my aqua paint.

The lid-hanging-thing is in it’s original state. I first planned to paint it, but now I might want to keep it as it is. In it’s rustic charm.

And the orange and aqua things matches my latest Etsy print. From this shop.

Not much crafting going on right now. Still working on my kitchen.

Have a nice week end!

5 kommentarer:

  1. You have done a fantastic job! I love the orange lamp - what a transformation! Just gorgeous. And the aqua is really pretty x

    SvarSlett
  2. Stilig med turkis. Har litt dilla på det for tiden, men har ikke funnet noe som frister i butikkene ennå, kanskje jeg skal spraymale et og annet som jeg har liggende i kjelleren.

    SvarSlett
  3. Gøy å pusse opp med enkle midler, det blir jo så fint. :))

    SvarSlett
  4. Utrolig hva du får til med litt spraymaling!
    Flott trykk, forresten!

    God helg :-)

    SvarSlett
  5. Flotte resultater...
    Opphenget til grytelokk er eg litt usikker på..
    (har nok veldig lyst på det sjølv...)

    SvarSlett

Takk for kommentaren, stikk gjerne innom igjen!
Thanks for commenting and welcome back!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails